Svar på kommentar

Rocky sålde jag i slutet på augusti, till en familj i Enköping. Dom bor på en hästgård och använder Rocky som en läromästare till sina döttrar. Hittills har jag hört att det går bra, ska åka och hälsa på honom snart och se hur han bor. Mellan juli, augusti och september letade jag ny häst, kollade på ett par stycken och sen hittade jag Bubblan som jag fastnade för.

Den 21 September köpte vi Bubblan och jag har inte ångrat en sekund av mitt hästköp. Vissa dagar är svåra eftersom hon är ung, men hon är väldigt ärlig och snäll mot människor, vilket tyvärr Rocky inte var. Där har vi en skillnad mellan dem.

Om jag fick välja skulle jag Behöllt Rocky och köpt Bubblan också, men det är dyrt och ha häst. Och om jag inte växer mer så ska jag köpa en D-ponny när jag tjänar tillräckligt med pengar. Saknar och rida ponny såklart.

Hoppas att det var ett bra svar på frågan :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0