Dålig uppdatering

Im sorry!
Men har inte kännt för att blogga något nu när det kommit snö och det är kallt. Jag gillar inte vintern.

Idag Longerade jag Bubblan, hon har inga broddar än så hon halkar hela tiden. Hon va lite knäpp idag. Jag smackar alltid när hon ska öka farten eller byta gångart, och så smackade jag när hon skulle sätta igång från halt till skritt och hon fick damp och flög fram i galopp så jag nästan ramla och snön spruta. Kan va att hon halka till och så tyckte hon de va obehagligt eller nåt. skumt.

Anyway, imorgon ska alla hästarna släppas ihop. Eller alla och alla, Bubblan, Dusty och Asterix. Nu kommer Bubblan få en super stor hage. Och då menar jag stor. Typ som en sommarbetes hage.
Hoppas de går bra. Hon ska ha lindor, ifall hon gör sig illa. Hon har lätt för att halka och snubbla lite. Det blir nog mycket pip och spring.

TJONG :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0