dålig uppdatering

hej allihopa :)

Hoppas allt ät bra med er såhär en vecka innan jul.
Jag har inte uppdaterat bloggen för att jag inte haft tid eller ork och göra det men nu ska jag skärpa mig. Lilla b fick en hovböld för ca en vecka sedan och hovis karvade bort den och nu är vi back on track igen.
Igår och idag har vädret varit hemskt. Man har ingen lust och vara ute. Får se om jag rider idag, det blåser som satan och snöar och har sig, vintern är sjukt deprimerande.

Igår var jag och kollade på Bettina och Asterix sista hoppträning tillsammans. Det gick bra förutom att Asterix är så gammal så han har lite ont och är stel så han orkar inte hoppa så högt.

På söndag är det "julklappshoppning" på skånsta. Jag ska inte vara med på lilla b hon är fortfarande för liten för att hopptävla. Jag har satt upp som mål och vara med nästa år när vi har tränat lite mer :)



Bubblan skos.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0